Cumu funziona u Smart Street Light?

副本2023-4-8-智慧灯杆新闻稿139

Cumu funziona u Smart Street Light?
Tutti i pirsuni sà chì u lampiu di strada hè qualchì volta accesa è qualchì volta spenta, ma pocu persone cunnosci u principiu.Perchè stu fenomenu inconspicuous in a vita hà un cuntenutu tecnulugicu relativamente altu di l'innuvazione tecnologica.

Prima di l'apparizione di l'unicu regulatore di luce, ogni lampione era cuntrullata da u circuitu di a scatula di distribuzione.U mantenimentu di i lampi di strada hà bisognu di cunfidassi nantu à l'ispezione umana per sapè quale lampi sò stati rotti.In quantu à i difetti, ùn pudianu esse cunnisciutu solu dopu a so sustituzione.

U controller di lampadina unicu, u controller centralizatu è u sistema di cuntrollu di u lampione di strada ghjunghjenu a cumminazione di a luci di strada intelligente di a piattaforma di travagliu.Pudemu fà u funziunamentu efficaci di u sistema di lampi di strada attraversu u sistema di cuntrollu di lampi di strada simplici struzzioni.

 

Smart Street Light

 
U flussu di cuntrollu di un cuntrollu di luce unicu:

Prima, u software di cuntrollu di lampi di strada nantu à l'urdinatore in u centru principale, u centru di surviglianza, dà struzzioni nantu à cumu accende e luci, quandu si spegne, è cumu per risponde à emergenze spiciali.

Siconda, l'ospite di cuntrollu centralizatu di un unicu controller di luce unicu hè cunnessu per compie a trasmissione di diversi cumandamenti attraversu i prublemi riflessi da ogni linea.

In terzu, u terminal di cuntrollu di risparmiu di energia di u lampione di strada hè stallatu principarmenti intornu à u lampione di strada, utilizatu per riceve u cumandamentu di l'ospite di cuntrollu, eseguisce puntualmente a lampada di commutazione di cumanda o funzione di dimming.


Postu tempu: Apr-09-2023